More bad news for the blue coach, another player stops on the eve of Monza.
Stormy afternoon in the Napoli household. After Antonio Conte’s statements in the press conference, worrying news continues in the Parthenopean environment.
Tomorrow the Azzurri will take on Monza in search of three crucial points to continue chasing Inter in first place in the standings. The Nerazzurri, engaged with Bologna, are called to a complex challenge especially after the heavy commitment against Bayern only two days ago.
Napoli, calciomercato da 200 milioni: rivoluzione in tutti i reparti
Not only injuries in defense, Antonio Conte will also face another problem. David Neres has stopped, so he will miss the challenge at Monza.
Napoli, calciomercato da 200 milioni: rivoluzione in tutti i reparti (LaPresse) – SpazioNapoli.it
“At the end of today’s training David Neres complained of a muscle soreness.
His condition will be evaluated soon,” reads the official statement from Napoli.
Novità anche in avanti, dopo il mancato arrivo del sostituto di Kvaratskhelia. Resta vivo il nome di Garnacho, ma non solo. Piacciono molto Noa Lang e Paixao, più volte accostati al Napoli in queste settimane. In attacco, come alternativa a Lukaku, resta Lucca il nome in pole, più di Bonny. Ma il vero colpo grosso potrebbe essere Lookman, destinato a lasciare l’Atalanta a fine anno.
Tra le cessioni di Osimhen (diretto in Inghiilterra), Kvaratskhelia e quelle di altri giocatori in uscita, il Napoli è pronto a reinvestire un tesoretto da 200 milioni per puntare ai piani altissimi della classifica e a risultare competitivo anche in Champions League.